Inhoud trainingen |
Kerntraining Win-Win |
Win-Win en Aikido |
Win-Win on the job |
| Een productieve manier om naar de werkelijkheid te kijken |
√ |
√ |
|
| Het winwin communicatie model |
√ |
√ |
|
| Drie essentiële niveaus van communicatie |
√ |
√ |
|
| Persoonlijke houding in de communicatie |
√ |
√ |
|
| Proces voor effectief omgaan met moeilijke situaties en conflicten |
√ |
√ |
|
| Destructieve communicatie patronen |
√ |
||
| Constructieve communicatie patronen |
√ |
||
| Methode effectief communiceren in organisaties |
√ |
||
| Persoonlijke interviews over knelpunten en goed ontwikkelde aspecten |
√ |
||
| Oplossen geïnventariseerde problemen (trainer geeft feedback en stuurt bij) |
√ |
Beknopt overzicht van concrete resultaten van win-win trainingen
Beknopt overzicht van wat uw team leert van win-win trainingen
Beknopt overzicht van praktische informatie win-win trainingen